Ostukorvis:
0
Kokku:
€0.00

Kuidas tellida

1. Leidke e-poes endale sobiv toode.
2. Sisestage vajalik kogus ning vajutage nuppu "Lisa korvi" (kui "Lisa korvi" nupp on hall värvi, siis toode puudub hetkel laos).
3. Järgnevalt vajutage ostukorvi pildile, mille vajutamisel avaneb „Ostukorvi“ vaade. Kui soovite tellimusele midagi lisada, vajutage "Jätka ostlemist" linki.
4. Tellimuse edastamiseks täitke nõutud väljad. Kui olete registreeritud ja sisselogitud kasutaja, siis väljad on juba teie eest täidetud.
- Firmale arvet saamiseks, palun valige "Ettevõte" ja sisestage firma nimi;
- Eraisikuna tellides sisestage oma nimi ja aadress;
- Kui kohaletoomise aadress ja arve aadress ei ole sama, sisestage ka tarneaadressi;
- Juhul kui soovite kasutada SmartPOSTi, siis valige ka pakiautomaati.
5. Valige kohaletoimetamise võimaluste vahel – Itella SmartPOST, tähitud post või ELS kuller. Saatmise kulud on kalkuleeritud automaatselt sõltuvalt riigist ja tellimuse kaalust.
6. Valige sobiv „Makseviis”. Meil saad tasuda pangaülekandega, krediitkaardiga või PayPal'iga.
7. Kontrollige tellimus üle ning vajutage seejärel "Kinnita tellimus" nupule.
8. Kohe peale tellimuse kinnitamist saadame teile arvet ning peale makse laekumist paneme tellimuse teele.

Kauba tagastamine ja ümbervahetamine.

Missha.ee veebipoest ostetud kaubale kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord.
Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.
Klient peab oma tagastamissoovist teada andma e-posti aadressil info@missha.ee mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
Kauba tagastamise kulud kannab vastavalt VÕS § 194 lg 4 kuni 10 € ulatuses klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule.
Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Avatud pakendiga kosmeetikatooted tagastamisele ei kuulu. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. Näiteks ripsmetušš või huuleläige, mille säilivusajad on suhteliselt lühikesed ja sõltuvad otseselt toote avamisajast.
Võimalike pretensioonide korral palume saata kirjalik teade koos oma kontaktandmetega aadressile info@missha.ee